Monday, March 2, 2009

Pesta Buku Bangi

hurm..dah dua hari aku(malas plak nak berbahasa basi membahasakan diri as Bb..skema plak nampak nyerk..huhu) x update blog..huhu..bz skit..biasa la hujung minggu keluar lepak kat luar la..

lanjutan dan information dari member aku tentang pesta buku kat PKNS Bangi,so pada hari last tue aku menuju la ke sana..sesampai kat sana,wah meriah gak pesta buku tuh walaupun hari terakhir dah..tak la besar mana,namun banyak juga dan bermacam bahan bacaan terdapat kat pesta buku tuh..huhu..rambang mata jugak tgk buku2 kat sana terutama sekali novel..(hehe..aku nie kan hantu novel)..then aku round2 la tgk buku2 yang ada kat saner..hurm..memang bermacam2 buku..dari buku kanak2,agama,politik,novel dan sebagainya..

ada juga aktiviti2 lain yang dijalankan.dan pada hari terakhir tuh ader pertandingan lawan catur bagi kanak2 bawah umur 12 tahun..


antara buku-buku yang dipamerkan dan di jual
pelbagai jenis buku yang ada..







antara buku2 yang aku borong..kopak jugak duit aku hari tuh..tapi demi buku rela pokai hari tuh..hihi..gigih aku membelek buku2 yang menarik dan terus menyambar yang menarik untuk di baca..




hurm lama dah aku cari koleksi novel lagenda budak setan nih..karya ahadiat akhsyah..siri yang pertama aku beli lama dah dan last sekali dpt juga aku kumpulkan kesemua sequel lagenda budak setan nie..so complete la ketiga2 nya..gembira sgt aku jmp 2 lagi sequal kat pesta buku tuh..terus sambar jerk..novel nih aku dah baca lebih 20 kali..x jemu2..dulu nak beli mahal giler harga dier..masa tue pun taraf student jerk..tak mampu beb..skang tak sampai pun Rm 20.00..






sequel kedua 'KATERINA'
karya AHADIAT AKASHAH


sequel terakhir 'KASYAH LAGENDA BERAKHIR
karya AHADIAT AKHASYAH





2 comments:

Anonymous said...

fuh
ni bukan ulat buku dah ni
ni ular buku!
hehe
nnt leh la pinjam...
lalalala
eheks!

bAdBoYZ said...

haha..ular buku katanya...
bleh jerk...