Sunday, March 29, 2009

genting kota keriangan

first of all,i want applogise to my frenz that i tell u that i going home to my village..but..

actually that time im on my way going up to Genting Highland..

im so sorry for that..

such many things in my mind,so that i have to find some place to relaxing my mind..

i am in bus odw to genting

aku amik bas dari kl sentral sekitar kul 6 pm ke genting highland.hurm..ader masa lebih kurang 1 jam lebih lagi sebelum kul 6 pm.so aku gie isi dulu perut yang dari td asik berkeriuk jerk kat depan kl sentral tuh..dlm kul 6 baru bertolak ke atas..

i am in cable car..


aku sampai di genting highland lebih kurang klu 7 lebih..sampai jerk kat saner aku naik cable car ke atas..nie merupakan kali kedua aku naik cable car..wow memang siok giler siut..sejuk nyer masya allah jgn cakap la...x nampak sgt kawasan sekitar nyerk kerana hari telah gelap..


malam tue jugak aku try main outdoor..hehe..namun aku sempat main beberapa permainan jerk dan yang penting nyerk malam tue aku telah merasmikan holiday aku dengan permainan yang membuatkan segala isi dlm perut aku mahu terkeluar..caya ker x caya??




"korang perasan tak aku datang dengan sesuatu but balik ia telah tiada"
"huhu"

3 comments:

Anonymous said...

tq

Donut said...

gi tak ajak~

Anonymous said...

bahasa jiwa bangsa.menulis lah dalam bahasa melayu andai bahasa asing mu kurang mahir.