Thursday, March 26, 2009

inikah perasaan ku tika ini???



sedih sayu lagu nie kan????rasanya(bleh rasa2 plak,mcm makanan pulak dah)(senyum aku sendiri..mungkin senyuman palsu)itulah yang aku rasa tika nie..

dlm lagu nie bleh kiter tafsirkan pelbagai perkara..

dan saat nie aku teringat pada seseorang yang jauh...
jauh dari mata saat nie..tapi dekat sgt di hati ku..
ape yang dier buat yerk???
tanpa khabar berita hari nie..

keluarga ku di kampung..
yang bertimpa2 kesedihan melanda..

namun siapa la kita,insan yang lemah..
aku perlu kuatkan hati menempuh segala mcm dugaan yang berlaku..

kuatkah aku??

4 comments:

Donut said...

ala..sedeeynye~ISK3....

Anonymous said...

isk2...sedih2
leh wat drama melayu neh.
hahahaha

Anonymous said...

minat hindustan ke?
lagu kal ho naa ho tak minat?

bAdBoYZ said...

alamak terkantoi la plak..
uish..dah darah khan2 mengalir..
of course la minat lagu hindi..
kuch2..hota hai..

heheehehehehe..