Monday, March 23, 2009

Balik Kampung yo~~

jumaat lepas aku amik cuti tuk balik kg..so dpt la berada lama di kampung..lagipun dah lama x balik kampung jenguk orang tua..orang tua aku duk kat felda kechau kuala lipis..tapi minggu nie dier org balik ke negeri sembilan...so tak payah la aku menyakitkan bontot aku selama tiga jam naik moto nak balik kuala lipis..huhu..jauh tuh..


so aku bergerak blk ke negeri sembilan petang tuh..hujan masih renyai2 aku redah jerk..dlm perjalanan balik kat highway seremban berlaku kemalangan antara motor ngan kereta..dari nilai sampai la ke tempat kejadian jam teruk giler..dah hampir kat tempat kejadian bleh plak masih ader mayat lagi kat situ..aku rasa india kut..lunyai habis moto tuh..


masih jelas lagi dlm kepala aku mayat tuh di tutup dengan kain jerk..aku sampai lebih kurang dlm 6.30 ptg kat kampung..tapi aku sampai kat umah lebih kurang kul 9.30 mlm..singgah main game jap kat serting..huhu..


wah besh nyerk balik kampung..terasa lapang giler kepala otak aku yang berserabut dek makan asap hari2 kat kota kuala lumpur nih..dan yang paling besh balik2 jer uwan aku dah masak lauk feveret aku..ikan sembilang salai masak lemak cili api ngan terung belanda..apalagi 3 pinggan la aku belasah malam tuh..menjilat jari siut...sok nyerk plak mak aku masak rendang ayam...wah klu tiap2 minggu balik kg makin berisi ler aku..mana x nyerk..setiap kali blk kg jerk mesti mak aku akan masak mcm2 nyerk..


sate mak aku belanja

adik2 aku yang nakal

yummy..yumyy

kuat melantak nih..

emak ku sayang
seronoknya balik kampung

2 comments:

Donut said...

ye..saye pon sangat seronok melihat anda makan dengan begitu banyak nya.

bAdBoYZ said...

ahaks..iyer la tue epul.