Monday, March 16, 2009

beautiful of nature

semalam pas aku move on(pindah),dan berkemas bilik...bosan giler lepak kat bilik.dah la internet pun dah xder..lagi la bosan..x dapek men game..pas hujan berhenti petang tuh aku naik la ke bukit saujana ampang..dekat ngan umah lama aku..(dalam fikiran aku seronok gak klu naik ke bulit tuh lepas hujan2 nie..mesti nyaman..)dlm hujan masih renyai2 aku redah naik ke bukit saujana ampang tuh yang menghala ke kajang ikut jalan lama..pergh..tepat seprti jangkaan aku..memang besh lepak kat situ pas hujan..nyaman siut..KLCC pun nampak samar2 jerk dari sini diselaputi kabus..dari atas bukit nie bleh nampak pemandangan seluruh KL.ramai gak yang lepak sampai ke tengah mlm dari remaja sampai la ke mak bapak budak..dier org gemar meleser kat sini melihat keindahan bandar kl dari atas..aku pun selalu melepak kat sini(opss.kantoi plak port lepak aku)..cuci mata pun besh gak kat sini...hehehe..


muker aku yang manis..


muke aku yang serius.


bukit saujana ampang

pemandangan viewer kl dari bukit ampang



KLCC yang sayup2 kejauhan(hehe..pakai hp murah jerk tangkap gambar nih)


power of nature



pandangan dari ampang outlook



matahari terbenam di ufuk senja


beautiful it's



3 different viewer


menara outlook

No comments: