Thursday, March 12, 2009

ARRGHH!!!!AKU DI SERANG LAGII...

pagi tadi aku agak terlewat pergi kerja coz kesiangan..dah la pagi nie aku kene attend meeting kat cyberjaya..terkocoh2 aku bangun biler aku tengok lagi satu jam meeting nak mula..aku mandi semua bagai,dah amik setengah jam..nasib baju kemeja aku jenis tak payah iron..aku sarung terus capai kasut,start moto dan memulakan perjalanan aku..aku hanya der setengah jam saja sebelum meeting mula..mati la aku(hati kecil aku mengomel)..pulak,minyak moto kene isi dulu..mcm2 argh..aku dah la lewat..der satu auntie nie aku duk parking moto nk isik minyak,gie la bayar jap..dier bleh plak potong que aku..(menyumpah2 aku dlm hati)..jam dah nak dekat kul 9.00 nih...dah la dari umah aku nak ke cyber amik masa lebih kurang setengah jam..hurm..tue pun klu ngam2 aku sampai setengah jam..klu tak memang mampus aku..kat highway putrajaya-kl aku lenjan moto 11okm..(nak kejar masa punya pasal..)aku terlewat 5 minit..nasib meeting belum mula coz tunggu big2 bos dtg..klu x malu jerk aku..

cot..cet..cot..cet..nasib la aku nie kuli bawahan jerk..x payah selalu attend meeting...bosan siut meeting nih..zok..zek..zok..zek..aku tgk der gak exec sorang nie terliuk2 kepala dier maybe aircong terlalu sejuk..(bapak dier kuat giler dier org pasang aircond).aku pun dah ternguap2..sangap rokok plak tuh..dekat tengah hari gak la kiter org baru la habis meeting...manager aku dah halau aku ngan member opis aku sowang balik ke opis dulu..katanya kat opis x cukup org..(alamak bos nie,,baru nk planning nak terus balik umah)..nak tak nka terpaksa la aku blk ke opis..pas lunch gak la baru aku sampai kat opis di petaling jaya..



adus...telipon asik berbunyi jerk..tak cukup tangan aku melayan kerenah AND ngan ANOC punya order..kat email pun beratus2 order masih KIV..tue belum nak troubleshoot lg..mcm2 hal la dier org nih..tapi hari nie aku layan email separuh jerk..amik call pun ala kadar jerk..coz kepala aku dah mcm nak pecah berdenyut2 belah kiri...aku nk hilangan rasa denyut2 tuh au layan lagu sentimental ngan hindi..agak kurang skit la rasa sakit kepala aku..nasib masa cepat berlalu hari nieh..aku budget nk balik 5.30 sharp..last2 kat 6.15 baru aku keluar dari opis..langit mendung kat luar..hujan renyai2..hampeh tul la..aku dah la x bawak baju hujan..sebelum nie petang2 asik hujan..aku bawak baju hujan..dier x hujan..time aku x bawak time tuh la nak lebat..ayoo..malang sungguh nasib..

kepala aku dah start berdenyut2 balik..sakit ya amat..dah la sebelah jerk plak tuh..aku start oto terus redah hujan balik umah..adakah kesan aku tido lewat mlm tadi men game..????nasib x teruk mcm sebelum nih..aku x sedar(pengsan) satu hari dan sampai lost memori kejap..masa tue aku tinggal sowang jerk at umah..housemate balik kg.

sampai kat umah aku terus telan postant sebijik..ubat migrain aku dah abis..argghhh..sakit giler kepala aku...mcm nk hentak2 kan kat dinding...

YA ALLAH,sakit nyerk kepala aku...aku rebahkan kepala kat bantal nak restkan kepala yang berdenyut2..dlm pada tue aku terlena...masa aku menulis nih aku baru tersedar dari tido..masih terasa sakit namun tidak sehebat tadi..teruk aku jadinya klu aku diserang migrain nih...

malam nih aku harus tido awal..itew nekad aku..tapi tak tau lah kan...biasa nya time hari jumaat jerk mesti aku terlajak gak dan paling kerap..aku pun heran..mcm org yang dah ada bini plak..yerla...mlm jumaat la katakan..hehe..nasib x sampai tahap aku lost memori jap..

No comments: