Friday, April 10, 2009

ramai2 monteng

memonteng kerja adalah satu kesalahan..tapi klu ramai2 monteng x der masalah kan..tapi susah dan jarang terjadi kejadian memonteng ramai2 nih..terutama pada waktu kerja..dan peluang yang ada untuk memonteng jgn di sia2 kan..huhu..jgn x caya..general manager aku pun monteng keje time tuh..ahaks...


gambar department aku..uish ramai gak yerk.......

actually,time nih kiter orang ader sesi penggambaran department kiter org dan ader jamuan perpisahan dimana ader unit yang akan berpindah ke department yang lain dan meraikan kedatangan new staff di department kiter org..so dapat lah memonteng keje sekejap..huhu..tue yang GM aku pon monteng keje gak..ahaks..bukan selalu dapat berkumpul ramai2 mcm nie selalu memandangkan komitment keje yang melambak2..so dpt peluang mcm2 nih la besh...

staff2 department aku...

acara di mulakan dengan ucapan alu2an oleh GM aku.berjela2 gak madam aku nie melalut..pasal perfomance la...misi dan visi department dan agak membanggakan jugak department aku terpilih sebagai department terbaik..maser audit ISO sebelum nih...caya lah semua..hampir 15 minit gak madam berucap..kemudian acara seterusnya aluan selamat datang kepada staff2 baru yang joint department aku nih..lebih kurang 5 org gak yang semua nya eksekutif2 muda.kemudian penyampaian hadiah kepada staff2 yang akan berpindah ke department yang lain dan menamatkan perkhidmatan.dan akhir sekali acara yang di tunggu2 kan..acara makan..huhu


ish..ish..lum habis baca doa lagi..


sempat possing sambil beratur amik makanan


sempoi team


yummy...


sempat tuh..



last not at least

sebelum!!!!selepas!!!!!!!..huhu

No comments: