Sunday, April 19, 2009

bandar seri permaisuri



Olan

Cinta Bandar Tasik Selatan

Tiada apa yang dapat kurasakan
Selain dari cintaku padamu
Tiada lafaz sendu yang terindah
Yang dapat kugambarkan padamu

Bersama janji kita padukan
Seindah rindu yang dirasakan
Iringan bayu senja yang bertiup
Membisikkan cintaku padamu

Mengapakah perpisahan
Terjadi dalam cintaku
Ketika ku memerlukan kasihmu
Bandar Tasik Selatan
Mencermin kenangan syahdu
Berderai airmata piluku

Mengapakah perpisahan
Terjadi dalam cintaku
Ketika ku memerlukan kasihmu
Bagaikan dedaun layu
Yang gugur kekeringan
Dahaga mengharapkan rindumu

Senyum tangis sendamu
Sentiasa di hatiku
Namun kini kau tiada bersama

Oh! Berikanku sinaran
Agar dapat ku tempuh
Perjalanan hidupku
Bandar Tasik Selatan
Mencermin kenangan syahdu
Berderai airmata piluku

apa kene mengena lagu nie ngan tajuk entry aku yerk????mcm xder kene mengena,tapi sebenarnya ader gak kene mengena..kira2 macam sedara mara bau2 bacang gak la...aper la yang aku merepek nih...act,kepala aku masih bengong2..baru balik dari kg..selama 4 hari aku bercuti dan di selubungi suasana hiba jerk...pusing kiri..pusing kanan..depan..belakang...hanya dengar rintihan dan suara tangisan meratapi pemergian insan yang di sayangi..aku mula2 tue sedih gak dan merah2 gak mata aku biler tgk makcek aku dan anak2 dier yang masih kecil menangis hiba mengenangkan dahan tempat mereka berpaut telah tiada selamanya..

aku plak biler dengar lagu nih terkenang plak pertemuan pertama aku ngan insan yang pernah aku sayangi sepenuh hati..namun dier dah pergi gak..bukan pergi selama2 nya lah..aiyoooo...
dier sebenarnya milik org lain..so kene la redha...walaupun kadang2 hati nie rindu yang amat sgt..di tambah aku masih lagi bersedih dengan pemergian arwah pakcek aku..arghh!!!rindu betul aku kat keletah dier yang nakal..suaranya.....saat nie aku berada di tempat kali pertama kami berjumpa..masih segar dan jelas dlm ingatan aku detik pertemuan itu...namun die tetap diam membisu...arghh..biarkanlah..

"aku paling suker biler dia sebut perkataan aiyooo...huhuhu.."

1 comment:

eisz.net said...

haha. orang lamo!