Tuesday, April 14, 2009

opis ku rumahku

aku rasa mcm malas nak tulis berjela2 nih..

badan aku pun kurang sihat,panas..demam kene hujan semalam..

dan hari nie aku x kije dan satu hari x sedar diri...

lebih kurang kul 10 mlm tadi baru aku sedar dan kepala aku sakit berdenyut2...

baru aku sedar hampir satu hari aku tertidur..


bangun2 aku nak gie mandi..alamak..xder air plak..siut betul..macam ner aku nak gie keje sok nie klu air xder nih..takkan nak gie koboi jerk..aku mandi kerbau jerk(hehe..terkantoi plak)..wat camner air yang ader ciput jerk..then aku gie klinik amik ubat...terpaksa la mlm nie aku jadikan opis aku rumah ku...gtew la citer dier..nasib opis aku nih friendly user..(wah..friendly user katernya).


psttttt....jangan bagi tau bos aku,aku jadikan opis nie umah no dua aku k.......

1 comment:

Donut said...

mcm mane bley demam neh...huhu~