Tuesday, August 18, 2009

cuti..lepak umah jerk...

sebenarnya sudah 3 hari aku bercuti..x ke mana pun..sekadar melepak dan menghabiskan masa di rumah..kebanyakkan masa aku berselubung saja dalam selimut..huhu..saja merehatkan otak yang sarat dengan masalah dan hidup aku yang agak kucar kacir..kebelakangan nie...terasa bosan,sekali sekala aku keluar gak dari sangkar emas aku nie,mencari ketenangan di luar yang aku rasa dapat mendamaikan fikiran aku....dah bosan kt luar,aku balik semula ke sangkar aku...menghadap komputer aku yang x pernah aku tutup nih...membelek dan meneroka blog orang lain..sekali sekala,aku akan on9 ym aku...dan meghabiskan masa ku dengan bermain game...hilang juga seketika perkara2 dan masalah yang membelengu fikiran nih..cutiku sudah habis..esok aku kene mengadap semula kerja2 di pejabat yang x pernah habis...mungkin dengan menyibukkan diri semula di pejabat mampu membuatkan aku leka dan lupa segala masalah yang menyesakkan kepala aku nih...hanya beberapa hari saja lagi ramadhan bakal menjengah..selamat datang bulan ramadhan...ntah tahun nie dapat ke tak aku bersahur dan berbuka di kampung bersama mak ngan ayah pada puasa pertama...tengok la nati...sejak zaman aku belajar dulu kalau boleh aku akan pastikan setiap kali puasa pertama aku akan bersama keluarga...tapi skang kene pikir dua kali sebab ntah larat ke tidak aku nak balik ke kuala lipis nun yang mengambil masa hampir 4 jam aku atas motor..panas punggung aku atas motor tuh...hu3..



No comments: