Saturday, September 19, 2009

jemputan alcatel lucent-j.w marriot hotel

Photobucket

alhamdulillah murah rezeki lagi..hehe bertambah plak rasanya berat badan aku bulan puasa nie..banyak dapat jemputan berbuka kat luar..itu pun x sumer yang aku pergi..x larat siut..kali nie jemputan berbuka puasa bersama vendor Alcatel Lucent di J.W Marriot..depan pavillion sajork..aku sampai awal sebab tengok langit hitam legam nak hujan..so ngan motor kapcai aku yang dah lama berkhidmat ngan aku tue,aku gerak ke Bukit Bintang awal..ngam2 aku sampai hujan lebat pun turun..so awal lagi,aku gie merayap jap ke pavillion..wah,nak masuk ke hotel tue siap kene scan lagi dengan security kat situ..takut2 pengunjung bawak bom plak..iyer la nati takut jadi macam kes kat indonesia plak kene bom hotel tuh...makanan kat hotel nie stlye buffey masakan melayu...

buffey masakan melayu



sementara menunggu kawan2 yang lain amik makanan

"banyak lagi gambar lain nati aku upload later"

No comments: