Friday, May 8, 2009

KUCH KUCH HOTA HAI(Something happens (in my heart)!)

hahahaha...jiwang sangat tajuk..dlm macam2 perkara x baik berlaku kat aku...sejak kebelakangan nih,ader satu perkara wat aku tersenyum jerk sensorang...wah parah nih...

'apa maksudnya klu senyum sorang-sorang..huhu'

korang nak tau ape yang wat aku tersenyum sorang2 nih?hehe...camnie...dua tiga hari nie kan aku demam..so aku mc hari selasa hari tuh..sok pagi tuh aku gagahkan diri gie opis..macam biasa pagi2 aku akan check email dulu sebelum mulakan kerja..macam biasa juga klu aku off satu hari jerk of course akan melambak2 la email aku tuh..so aku check la satu2 email dan remarkkan keje2 yang perlu aku settlekan hari tuh..sambil aku check email yg penting,aku dpt satu email personal dari somebody...nama penghantar email tersebut aku mcm pernah dengar..namun ingat2 lupa...kandungan email tue lebih kurang berbunyi begini:

"abg nie dulu belajar kat poli ***** ke?

ghosh!!!dari nama pengirim email tuh nurhafizah bte ******,aku rasa macam kenal jerk pengirim nyerk..of course budak poli aku dulu..tapi memorie aku lost...saper yerk pengirim email nih..ader no telifon pada email nyerk..so,aku dail no yang tertera...damnt!!!!tak berangkat...(dlm kepala aku duk asik pikir sape si hafizah nie...)

kemudian aku sambung semula keje aku yang tertangguh...hampir nak lunch hour,aku dpt call dari no yang aku dail pagi tadi...
"hello,sape nie?"

"nie abg amyr ekk..nie pijot laaa...ingat tak?"

"laaaa..pijot ke..abg ingat saper la yang hantar email kt abang"

"owh..der meeting kat sini eehh,patut abg call pagi td tak dapat"

"nak balik dah?ok nati kiter mesej yerk"

oh my god...what the small world.....i never thought that i will hear again her (my junior,calling her sweet name pijot)voice..sweet and beauty gurl that i never seen and hear her voice after im grade 5 years ago...we are totally lost conctact...

damnt!!!!im really miss her so much....and supricing,we are working in the same company...haha...very small world.....now we start messaging again...huhu..






KUCH KUCH HOTA HAI
tum paas aa'e, yuu.n muskaraa'e
You came near me -
tum ne na jaane kya, sapane dikhaa'e
you had no idea what dreams you revealed to me!
Chorus:
tum paas aa'e, yuu.n muskaraa'e
You came near me -
tum ne na jaane kya, sapane dikhaa'e
you had no idea what dreams you revealed to me!
ab to mera dil, jaage na sota hai
Now my heart is neither awake nor asleep.
kya karuu.n haa'e, kuchh kuchh hota hai
What shall I do? Something happens (in my heart)!

Chorus
na jaane kaisa ahasaas hai
Who knows what kind of feeling this is?
bujhatii nahii.n hai, kya pyaas hai
Is it thirst, when it cannot be quenched?
kya nasha is pyaar ka
This drunkenness of love,
mujhape sanam, chhaane laga
it began to consume me.
koii na jaane, kyo.n chain khota hai
Who knows why one loses one's peace when in love?
kya karuu.n haa'e, kuchh kuchh hota hai
What shall I do? Something happens in my heart!
kya ra.ng laaii, merii dua
What wonders my prayers have brought me!
ye ishq jaane kaise hua
God knows how this love came to be.
bechainiyo.n me.n chain
In restlessness I found peace.
na jaane kyo.n aane laga
Who knows how that came to be?
tanhaaii me.n dil, yaade.n sa.njota hai
I sit alone, arranging memories of you.
kya karuu.n haa'e, kuchh kuchh hota hai
What shall I do? Something happens (in my heart)



What shall I do? Something happens (in my heart)

2 comments:

Anonymous said...

oh tidak...
komenku telah didelete...
:(

bAdBoYZ said...

delete??
pj der komen ker??